Hey dayalu bhagwati daya kari kirpa kari | Narender Singh Negi | Garhwali Song | Lyrics

Hey Dayalu Bhagwati.
Narender Singh Negi

हे दयालू भगवती ,दया करी ..किरपा करी ..
हे दयालू भगवती ,दया करी ..किरपा करी ..
मेरी भी अंशधारी फुन्झ मा, मनकामना पूरन करी ..
हे कृपालु महासती दुख हरी बिपदा हरी ..
मेरी भी अंशधारी फुन्झ मा, मनकामना पूरन करी ..
हे दयालू भगवती ,दया करी ..किरपा करी ..
तेरी कृपा कु भूकू छो माँ , तेरी किरपा कु तिशालू छो..
हे माता , सकल भवानी ....भवानी ..
तेरी कृपा कु भूकू छो माँ , तेरी किरपा कु तिशालू छो..
उदिंदु छो तेरा दर्शाना कु, मै भी माँ तेरु बलू छो ..
मेरी भी अंशधरी फूंज माँ , मनकामना पूरण करी ..
हे दयालू भगवती ,दया करी ..किरपा करी ..
एयबु का ब्य्संनयु का धुल माँ ...छो पोडनु बेस्हरू माँ ..
हे माता ..सकल भवानी...भवानी ..
शांत कर चित दूर कर ...चिंता फिकर कु अन्ध्यारु माँ ..
मेरी भी अंशधारी फूंझ मा, मनोकामना पूरण करी ..
हे दयालू भगवती ,दया करी ..किरपा करी ..
गुरु नि मिली कैन बटनी बाटो मा..तेरा थानी को ..
हे माता सकल भवानी ...भवानी ..
बिरडी गयों जख तक भटकनु, तरसनु छो ज्ञान को ..
मेरी भी अंशधारी फूंज माँ , मनकामना पूरण करी ...
हे दयालू भगवती ,दया करी ..किरपा करी ..

Post a Comment

Previous Post Next Post